söndag 27 september 2009

Lyxfällan

Har haft en riktig slappedag framför tvn, jag har helt enkelt inte orkat ngt annat. Känns lite trist bara men så blir det ibland. Kollade på bland annat på Lyxfällan och det var en repris från tidigare i veckan, det var ett ungt par som hade en son på tre år och andra ungen på väg och INGEN koll på ekonomin. Jag kan inte fatta hur korkade de var, tjejen va nog värst för hon fattade inte hur allvarlig deras situatuion var, hon bara skrattade åt det. Både jag och Martin satt och bara skakade på huvudet.

Efter kvällsmaten så gick vi ut och grejjade lite i trädgården, Martin var duktig och vattnade det nysådda gräset och jag gjorde honom sällskap och hundarna fick springa av sig lite. Förstår inte vad det är med Zigge och dessa kastanjer som ramlar ner. Han ska tugga sönder dem och liksom döda dem. Sen ligger det massa smådelade kastanjer överallt i gräsmatan, men han har kul när han delar dem iaf! Blir nog inte gjort mycket nytta idag, jag får ta tag i det imorgon istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar