fredag 25 september 2009

Illern Mili

Har tillbringat eftermiddagen hemma hos Malin och druckit te, snackat skit och gosat lite med hennes nytillskott - Illern Mili. Hon va riktigt riktigt söt och inte alls så farlig som jag trodde :) Hon gjorde så härliga ljud ifrån sig när hon sprang runt där på köksgolvet och lekte. Men bita i fötter det fick hon inte, då plockade Malin upp och fräste på henne.

Lånar denna bilden från Malins blogg. Visst är hon söt!

När jag kom hem sen så blev mina hundar helt galna och skulle lukta hur mycket som helst på mig, luktade klart annorlunda med iller. Undrar hur Zigge hade reagerat om han hade varit med, ngt att jaga o döda kanske. Har svårt att tro att han skulle se det som en lekkamrat, men man vet ju aldrig.

Nu har vi ätit kvällsmat här hemma och är mätta och belåtna. Känner mig faktiskt lite trött men det är ju inte speciellt kul att lägga sig tidigt en fredag men det blir nog så ändå. Har varit lite duktig idag också, städade ju där nere igår så idag tog jag ovanvåningen.

1 kommentar: