måndag 28 september 2009

Höstrusk

Nu går det verkligen inte att missa att hösten är på väg, det har varit tråkigt höstrusk hela dagen och det hjälper ju inte när man redan känner sig trött och orkeslös. Hade massor med saker som jag hade tänkt att jag skulle gjort idag men nej, har inte blivit någon nytta gjord. Måste verkligen ta tag i det imorgon, varför hela tiden skjuta upp tråkiga saker? Känner mig uttråkad som att jag inte har något att göra men jag har MASSOR att göra egentligen det är bara det att för att kunna "belöna" mig med att göra roliga saker så måste jag göra det tråkiga först och det är inte kul därför skjuter jag på det. Låter inte klokt men så funkar jag, jag har liksom ingen ro att sitta och pyssla och göra kul saker om det ser ut som fan här hemma så då är det ju bättre att tillbringa hela dagen framför tvn...hrm?

Martin har också varit seg idag så jag hämtade honom vid tåget så slapp han åka buss och gå hem från bussen sen. Han hade ju egentligen tänkt klippa gräset men eftersom det är sånt skitväder så skjuter vi på det också :) Nä nu får det räcka, imorgon ska jag göra lite nytta iaf så jag kan ha lite kul också, så det så!

1 kommentar:

  1. Usch ja vad det e trist med höstrusk. Man blåser ju nästan iväg när man e ute. Skönt e att Dixie inte e särskilt pigg på att gå på promenad, hon tycker att det räcker alldeles utmärkt med att bara kissa i trädgården. Hon e ganska trött o sliten, du vet ju hur det känns..*L*.
    Kramizar

    SvaraRadera