måndag 14 september 2009

Tillfällig flytt

Ja nu ska vi tillfälligt bo hemma hos min pappa när övervåningen får en behövlig makeover. Så jag håller på att packa lite nödvändigt som vi kommer behöva den veckan vi nu kommer vara hemifrån. Ska bli skönt när det är klart för jag gillar inte när det är rörigt här hemma och NU är det rörigt med möbler och grejer överallt.

Har börjat bli kyligt på morgnarna nu också och kallt på golvet. Sitter i vårt nya lilla söta datarum och fryser om fötterna, det kommer bli kallt här ute i vinter men förhoppningsvis kommer elementet från barnrummet värma ut hit också. Har nu i röran flyttat plats på sängen i barnrummet och det blev mkt mysigare, det kommer bli kanon när allt är klart.

Trött och uttråkad, kan inte göra mer än att packa och vänta på att åka iväg till arbetsförmedlingen. Kan inte lägga mig i sängen för där är massa skit ivägen. Blir väl att jag tittar lite på tv nu innan jag beger mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar