lördag 26 september 2009

Lördagsmys

Ja idag har jag inte fått gjort mycket av det jag egentligen hade tänkt. Ännu en nackdel med att inte ha jobb, skillnaden på helg och veckodagar är ju inte så stor för mig eftersom jag går hemma alltid. Så det är skönt att ha Martin hemma och då e det roligare att va med honom än att hålla på o grejja massa, det kan jag ju göra i veckorna. Men har fått tvättat en maskin tvätt iaf (klapp på axeln).

Nu ska vi ut med hundarna och sen blir det fortsatt lördagsmys. Vi har ätit tacos till kvällsmat och det va längesedan och gott va det! Hade tända ljus och kollade på film samtidigt som vi åt. När vi kommer in från promenaden blir det chips och dip och mer mys i soffan. Självklart ska Zigge och Budda också få känna av att det är lördagsmys så de ska få varsit ben att smaska på :) De är inte alls bortskämda mina små pojkar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar