tisdag 17 november 2009

Besök

Har nästan precis kommit in igen efter en liten runda med hundarna, Madelene sov så gott i vagnen hela rundan och nu ligger hon och sover gott i den andra vagnen. Låter lite lyxigt kanske med två vagnar men det är skönt att ha en ute och en här inne. Blev en kortare runda idag eftersom vi alla tre måste vänja sig vid att gå med en vagn också, plus att jag fick så ont efter igår. Idag hade jag med mig lite godis, framför allt för Zigges skull så jag skulle slippa släpa honom med mig.

Idag har Jannike varit på besök, hon hade med sig lussekatter och julmust, tur va det eftersom jag inte hade hunnit äta ngn frukost innan hon kom. Gott var det med fika och fina presenter fick vi också! Söt rosa klänning med byxor till. Hon är nog bra sugen på bebis nu skulle jag tro men om typ åtta veckor tittar hennes bebis ut! Madelene skötte sig bra och var snäll (sov) hela tiden, det var inte förrän Jannike skulle åka som hon vaknade och var hungrig. Men trevligt med lite besök och ngn att prata med om förlossning och allt annat sånt som hör till! Hon har ju varit med om det innan och som man ser på bilden är det snart dags igen :)

Jannike med Madelene

2 kommentarer:

  1. Haha OJ vad jag e storom magen. Hlet knäppt att se sej sj så på bild, man upplever ju inte själv att man e så stor... Jag e så sugen på bebis nu, men hoppas ju dock bebisen stannar i magen några veckor till...

    SvaraRadera
  2. Mysigt!! Gud..det var "längesen" jag såg Jannike nu! Magen växer som aldrig förr ;)
    Men då e ju allt som det ska =)

    SvaraRadera