lördag 14 november 2009

En lång fredag!

Ja igår va det en lång dag, hade kanske inte känts så lång om det inte var för att vi var helt slut efter natten både jag o Martin, natten till fredag hade Madelene en liten kinknatt, hon som brukar vara så snäll och go, ingenting passade kändes det som. Vi var på BVC runt ett tiden och sen rullade det på och vi kom inte hem förrän klockan halv nio. Så igår hann vi med en hel del. Var hos Henrik en runda och satte på vinterdäck på bilen, skönt att ha det nu när man kör runt med dyrbar last :) Passade på att visa upp vår söta lilla Madelene hos Henriks föräldrar också när vi ändå var där. Har ju känt dem typ hela mitt liv eftersom hans mamma passade mig när jag var miniliten.

Efter det så sprang jag in en snabbis på Väla (Martin och tjejen i bilen) måste ju ha lite grejer till pyssel så jag kan göra hand och fotavtryck på Madelene, man glömmer nog annars hur liten hon faktiskt har varit. Sen blev det middag på MAX i Hyllinge innan jag sprang in en sväng på MAXI för att handla lite vi behövde, bland annat mat och blöjor till Madelene, det går ju en hel del sånt! När vi sedan äntligen var hemma så däckade vi i soffan och kollade på det lilla av Idol som var kvar att titta på och åt godis. Så lite fredagsmys hann vi med iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar