lördag 21 november 2009

Vilken härlig dag!

Ja detta har i det stora hela varit en helt underbar dag! Låg och drog oss i morse, Madelene vakande innan mig men hon låg snällt och "snackade" så jag kunde snooza lite och det var hur skönt som helst. Tyvärr är jag lite seg och har svårt att bli pigg direkt när jag vaknar på morgonen men när man väl kommit upp så är det helt okey. Åkte ensam iväg till City Gross och storhandlade och var borta två timmar, inte kul att göra av med så mycket pengar på sånna tråkiga saker men det är nödvändigt, och så slipper man småhandla hela tiden. Blev att jag åkte själv för jag vill inte dra med Madelene ut i affärer så ännu, tycker hon är för liten och speciellt i dessa influensatider.

Efter att vi packat upp allt jag handlat så gick vi ut på långpromenad hela familjen, lika bra att passa på när det är fint väder. Det var hur härligt som helst att komma ut och det är så mysigt att ha Martin hemma hos oss. Men nu efter en hel dags aktivitet så känner jag mig tröttare än vanlig, lär ju inte ha några problem att somna ikväll, hoppas bara att Madelene också vill sova! Har precis ätit hemalagad wok och nu är det dags för efterrätten, päronhalvor med aftereight som man värmer i micron och med glass till, mums! En riktig mysdag har detta varit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar