tisdag 24 november 2009

Utflykt

Har ju inte hunnit med att berätta om gårdagen. Igår åkte jag med Madelene och hundarna hem till min pappa och mina systrar för att hälsa på. När jag kom fram så lämnade jag typ bara av hundarna, och tog ut vagnen ur bilen sen fick jag idéen att jag skulle åka och hämta Pernilla i skolan och ha Madelene med mig. Hon blev jätteöverraskad när hon såg att det var jag och Madelene som kom och hämtade henne. Och jag fick visa upp min fina dotter för Pernillas fritidsfröknar, som är samma fröknar som jag hade när jag gick på lekis (nollan) så det va lite kul. Sen kom jag på ideen att vi skulle åka och överraska min pappa på hans jobb. Så vi åkte in till Ängelholm så vi var där lagom till han slutade och han fick gå och visa upp sitt barnbarn, pappa var så söt när han gick och bar henne, stolt så skjortan nästan sprack :) Åt middag hos pappa och hann med lite mys innan jag och mina små åkte hem till Martin igen.

Stolt morfarTitta som moster Beatrice kan :)Moster Marlene och söta Leo
Vad är det du har i knät matte?
Jag och min älskade dotter som jag älskar mest av allt!

1 kommentar: