lördag 7 november 2009

Tiden flyger iväg!

Ja vart tar allt tiden vägen egentligen? Idag är det ett år sedan Martin och jag gifte oss, så idag har vi försökt hinna med att fira bröllopsdag! Vart har detta året tagit vägen liksom, det har varit ett helt underbart år och vi är fortfarande lika kära <3 Vi har idag också firat att vi varit tillsammans i sex år, jösses vad tiden den går!

Madelene har hunnit bli 9 dagar och vart har den tiden tagit vägen? Hinner inte riktigt med här hemma känner jag. Försöker verkligen att njuta så mycket det bara går mellan alla matningar och blöjbyten. Det är helt underbart med bebis, och det stör inte så mycket att man inte får sova som man är van, inte än iaf. Vi måste bara bli bättre på att sova mitt på dagen när hon sover så vi får vilat lite. Nu har halva Martins ledighet tagit slut, det är så otroligt skönt att ha honom hemma, hoppas han vet hur stort stöd han är och hur glad jag är som har honom!

Idag har vi också varit ute på premiärtur med både hundar och barnvagn, bestämde mig för att jag ville ut i friska luften och det va nice. Jag har ju knappt varit utanför dörren sen vi kom hem. Gick en runda på en timme ungefär, det gick inte så fort eftersom jag fick ont men skönt var det att få komma ut med lilla familjen. Kändes väldigt ovant men härligt att knuffa barnvagnen framför mig!

2 kommentarer:

  1. Grattis på er bröllopsdag : )

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni fick en riktigt skön dag. Ja är säker på att martin vet hur mkt han betyder för dej, du betyder ju minst lika mkt för honom =)
    Skönt att komma ut lite, man blir ju lätt lite fast hemma ett tag... Kram på er

    SvaraRadera