söndag 22 november 2009

Trött

Vi är nyss hemkomna från Håstenslöv där vi har hälsat på hos Madelenes farmor och farfar. Nu har hon också fått träffa faster Mia, sina kusiner Benjamin och Sebastian samt farbror Johan och gammelfarmor för första gången. Fina presenter fick hon också idag både av farmor och farfar och gammelfarmor! Hon blev beundrad och vandrade från famn till famn tillslut blev jag alldeles för Madelenesugen och tog min tös! Vi fikade och sen blev det pizza till middag. Orkar inte skriva mer nu för jag är helt slut. Det verkar som Madelene har lite magknip för hon försöker bajsa men det händer inget, sen kommer allt mitt i natten så det kan inte va kul för henne, inte konstigt hon blir lite ledsen emellanåt. Nu blir det lite mys innan jag stupar i säng!

Natti Natti!

1 kommentar:

  1. Hoppas du sover gott, det behövs ibland. Hoppas vi ses snart iegn, e lite bebissjuk hihi... Kram på er

    SvaraRadera