torsdag 19 november 2009

Madelene 3 veckor

Jösses vad tiden går, Madelene är idag tre veckor gammal och vi har varit ensamma hemma snart en vecka. Rutinerna är ännu så där, hon äter och sover när hon vill men det är väl så det ska vara så här i början. Men nu de senaste dagarna har det varit samma mönster så det är kanske blivande rutiner som skapas. Det är i alla fall helt underbart att vara mamma, när jag tittar på min lilla dotter så blir jag helt varm i hjärtat och tänker att jag har haft sån tur som fått en så fin och välskapt bebis. Det är svårt att bara slita blicken ifrån henne för tittar man inte så kan man missa en grimas. Kameran är framme hela tiden men ändå känns det som vi inte tar tillräckligt med bilder. Ska sätta mig en dag nu och börja välja ut till framkallning så vi inte halkar efter.

Men även om jag är världens lyckligaste så är jag samtidigt ledsen. Saknar min mamma vansinnigt mycket och det är så mycket hon går miste om. Önskar att jag hade henne här så hon också hade fått vara med och träffa vår dotter och alla andra kommande barnbarn. Det är så grymt att hon bara rycktes ifrån oss, hon saknas hela tiden!

Nakenfis! Vår söta Madelene!

1 kommentar:

  1. Du är strak som mamma och förstår att det måste vara tufft som fan utan sin egen mamma. Jag finns här för er alla vännen. Din lilla flikka e så jäkla söt =) Kramen

    SvaraRadera