lördag 28 november 2009

Shopping :(

Jag brukar verkligen inte ha något emot att slå ihjäl ett par timmar på Väla och samtidigt göra av med lite pengar. Idag efter frukosten så åkte jag iväg till Väla för att inhandla de sista julklapparna lika bra att få det gjort tänkte jag. Men det var hur mycket folk som helst på Väla, antagligen fler än jag som var ute och handlade julklappar :) Fick tag på det jag skulle och passade på att handla på MAXI på vägen hem. Var borta i fem timmar och det var inte ens kul, längtade hela tiden hem till min älskade lilla bebis Madelene. Första gången jag var ifrån henne så många timmar så det var hur härligt som helst att få komma hem till henne!

Vi har precis ätit kvällsmat nu, jag gjorde köttfärslimpa och det blev kanongott! Sen blir det en bra film och mys med godis i soffan. Måste dock dra ner på det där godiset, jag fattar ingenting egentligen för jag hade knappt något godis/sötsug under hela graviditeten men NU efteråt så har det kommit, jag vill ha godis alltid och det funkar ju inte...

Ska bara pynta färdigt innan jag kan hålla kväll, är ju första advent imorgon och då vill jag bara kunna sitta och mysa och tända det första ljuset. Detta kommer bli den bästa julen på många många år. Har inte varit så förtjust i julen på ett bra tag men nu känns det kul igen!

1 kommentar:

  1. vet precis hur det känns det där med godissuget hade lika dant när sebastian låg i magen och sen efter två månader så tycktes det som om att man skulle ta igen det.. svårt att tra i sitt koppel lite.:P hihi//Mia

    SvaraRadera