fredag 22 februari 2013

Fredagsmys

Jag har idag arbetat mitt första dagpass på jobbet sen jaga kom tillbaka igen. Det har ju hittills blivit kvällar och nätter. Och även om det var djävulskt kämpigt att komma upp i morse så känns det oerhört skönt att komma hem i hyfsat bra tid. Orkade visserligen inte göra så mycket nytta, men bara att få komma hem till min familj var guld värt.

Ja nu är det slut på veckan och fredagsmyset är över för denna gången. Denna fredag blev det pizza till middag och vi festade till det mesta att äta i vardagsrummet, det var Madelene som fick välja var vi skulle sitta. När barnen lagt sig kunde vi se över helgen i lugn och ro, det är så mycket jag önskar att jag hade hunnit med att göra på dessa två dagar. Men litet av det hoppas jag vi ska hinna med iaf. Vi har också hunnit med lite mys bara Martin och jag också. Blev två avsnitt "Person of interest" och lite popcorn till. Nu börjar det bli hög tid att sova, min älskling ligger redan och sover här bredvid mig. Tror minsann att jag ska ta och lägga telefonen ifrån mig och se till att somna jag med.


#027

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar