måndag 11 februari 2013

Helt slut

Klockan är inte mer än tjugo över nio men jag är ändå helt slut. Dagen började riktigt pissigt och sen har jag inte riktigt kommit ifrån det. Tur jag har barnen som ljusglimtar dagar som denna, går inte att gå ner sig helt. Tycker jag borde hunnit göra så mycket nytta idag men som vanligt hinner jag bara skrapa lite på ytan. Men det känns i alla fall skönt att ha fått sorterat alla tvättbackarna som stått på ovanvåningen hur länge som helst. Nu har jag visserligen tvättat två maskiner idag så imorgon är det mer tvätt att sortera, det tar aldrig slut.

Nu så här på kvällen innan vi blev helt slut både min man och jag så tittade vi på tv. Vi har börjat använda tvn i sovrummet igen och just nu är det serien "Person of interest" som gäller. Riktigt bra serie så den kan jag rekommendera. Men nu ska det bli skönt att sova, hoppas på en god natts sömn och att morgondagen blir bättre!


#016

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar