fredag 1 februari 2013

Farmen

Direkt jag kom hem från kvällens jobb så landade jag i soffan precis i tid till dagens avsnitt av Farmen. Lite mys med Martin och även om han inte gillar programmet så är han ändå snäll och sitter där och tittar på det med mig. Eller tja tittar och tittar, han sitter där med mig i alla fall och det tycker jag om. Jag vet egentligen inte varför jag tittar på det men efter ett par avsnitt var jag fast och nu måste jag bara se det. Har hela tiden retat mig något enormt på fyra av deltagarna. Paul, Dolores, Matilda och Rimon. Den ena är värre än den andra. Och visst förstår väl jag med att det hela är ett spel men jag tycker ändå det är lågt när man spelar så fult som de gjort och verkligen har gått in för att knäcka de andra deltagarna. Nu har ju tack och lov tre av dessa lämnat Farmen och bara Paul var kvar till dagens avsnitt.

Ikväll var det tvekamp och det var Paul och Kalle som möttes i den. Nu var det tyvärr så att det var Paul som gick segrande ur den kampen och är nu kvar ytterligare en vecka. Tror egentligen inte jag håller på någon speciell deltagare i Farmen men bara inte Paul vinner så är jag glad. Lite konstigt bara hur ett program kan engagera en så, varför bryr jag mig egentligen? Är väl lite knäpp kanske :)


#006

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar