söndag 10 februari 2013

Slut

Jaha, då var helgen över för denna gången och det enda jag har gjort är att vara på jobbet. Det har varit en intensiv arbetshelg med två 12 timmars pass. Så det är tur jag har jobbat med bra personal. Idag har jag lärt mig spela backgammon och det var ju faktiskt riktigt kul, undrar lite för mig själv varför jag aldrig har spelat det tidigare. När denna arbetsdagen var slut var jag supertrött, så där trött så jag blir alldeles fnissig av mig, men det var jag inte ensam om så det gjorde de sista timmarna lite roligare :) Väl hemma så fick jag världens huvudvärk som inte vill släppa. Så nu efter två reprisavsnitt av Farmen så kastar jag in handduken och bestämmer mig för att försöka sova istället.


#015

1 kommentar:

  1. Vad kul för dig att du kunnat börja jobba igen :) Även om du missar helgmyset med familjen. Vad är det du jobbar med? :) Antar att du då är måndagsledig efter helgjobb, visst är det lyx? :) Kram

    SvaraRadera