tisdag 26 februari 2013

Sjukstuga

Från ingenstans har vi i natt fått en liten sjukling. Denna gången är det Mikales tur och det är så synd om honom, mitt lilla hjärta. Det började igår eftermiddag efter att jag hade hämtat honom på dagis, något hade slagit ut hans mage helt och han var lös men han va ändå pigg och glad. Under natten sedan så blev det bara värre och det var nu riktigt tunt och varje gång vaknade han och var helt förkrossad stackaren. Han har sovit oroligt och det har även vi gjort, tack och lov att vi är två som kan hjälpas åt. Jag hade verkligen hoppats att detta bara var något tillfälligt och att han skulle bli bra snabbt igen, men så fel jag hade. Hela dagen har det varit gråt och ledsna miner. Eftersom han har blivit dålig i magen så har det resulterat i en illröd rumpa som gör ännu mer ont när det kommer nytt bajs. Och det vet han om så därför har han inte alls velat byta blöja idag och det gör ont i hela mig när mina barn lider.

Nu ikväll har även Madelene börjat bli hängig och känt sig trött, men hoppas verkligen hon slipper. Jag verkligen avskyr när mina små trollungar inte mår bra, jag känner mig så hjälplös och önskar att jag hade kunnat trolla bort allt det onda.

Mina älskade barn, det finaste jag har ♥


#031

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar