lördag 31 oktober 2009

En liten flicka

Ja nu är det äntligen över, vi har fått en liten flicka. Hon föddes den 29 oktober kl 02.44 vägde 3600 gram och 53 cm lång. Så det är en lång och ståtlig liten tös. Som jag tidigare skrivit på bloggen så var jag bombsäker på att det var en liten pojke i magen men tänk så fel jag hade.

Hela lilla familjen Hallberg mår bra, det var en helt underbar förlossning och vilket otroligt stöd jag hade i Martin, vilken klippa han var! Blev inte mycket till uppdatering nu men det va lite iaf, kommer mer sen när vi har landat och när vi kommit hem.

Bara en timme gammal

Min underbara Man och dotter, båda sover sött

Det finnaste som finns på denna jord


Hon ska heta Madelene Lena Paulina Hallberg

9 kommentarer:

  1. GRATTIS GRATTIS! Vad roligt det blev en flicka! Men kanske lite chockerande att det blev en oktober bebis ist för november?!?!
    Hälsa Martin!

    Kram Lory & Pontus med Svea

    SvaraRadera
  2. Så skönt att se att ni alla tre mår så bra. Hörs mer när ni kommit hem och kommit lite till ro. Jag är så himelens glad för eran skull.
    Kram

    SvaraRadera
  3. STORT Grattis!!!!
    Vad bra att allt har gått bra! Såå underbart söt hon är! och vilka fina namn!

    Ja...jag har faktiskt, tro det eller ej lyckats fixa min blogg själv. Trodde aldrig att jag skulle klara det..Men tji fick ja..hehe

    Så nu behöver du inte tänka mer på det, utan ägna dig åt familjen i stället!!

    Lycka till med allt KRAMAR Emma

    SvaraRadera
  4. Jag sa ju att det skulle bli en tös! Jag hade ju bara så rätt!! och vaddå Madelene!? Jag har ju hela tiden sagt att hon skulle heta Malin ju! :P

    SvaraRadera
  5. Stort grattis till den nya flockmedlemmen!

    SvaraRadera
  6. stort GRATTIS till er lilla tösabit! kram jenny

    SvaraRadera
  7. GRATTIS till er söta dotter! måste kännas helt underbart! :) Lycka till med allt framöver, hoppas vi hörs snart, det var evigheter sen! Kram Frida

    SvaraRadera