torsdag 7 mars 2013

Makeover

Ja nu jäklar kände jag allt att jag behövde mig en liten makeover, kände att jag ville förändra mig lite och göra mig lite vårfin. Det var längesedan jag var hos frissan och nu var det verkligen hög tid. Har inte varit och klippt mig sedan i november och det hade hunnit växa ut ganska mycket och det är så tunt och tråkigt när det blir för långt och frisyren liksom försvinner. På bilden syns det ingen större skillnad på färgen, men jag har numera en ny hårfärg också. Tidigare vanlig brun, ganska nära min naturliga hårfärg men nu har jag mörkt hår åt det lite lila hållet, skitsnygg färg som jag är supernöjd med! 

Hinner inte mer än hem från frissan och hämta barnen på dagis förrän ett telefonsamtal förändrar alla mina planer för morgondagen och helgen. Men det mesta är löst nu och nu stupar jag i säng så jag orkar upp i tid imorgon. Blir äckligt att ställa klockan på halv sex när jag inte är van vid det! Natti

Före & Efter


#040

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar