tisdag 19 mars 2013

Ny bil!


Biljakten är nu slut för denna gången. Efter att ha testat lite olika "billiga" bilar så var det tillslut denna som blev inköpt. Det är en Nissan Primera -99 den har ingen kamrem vi behöver bry oss om och dessutom hade den drag vilket vi saknat länge. Fick till och med prutat ner den ett par tusen också, det är nog alla loppisars förtjänst att jag blivit så bra på att pruta :) Nu får tiden utvisa om det var ett bra köp eller inte men just precis nu är vi nöjda båda två och det känns som detta blir en bra pendlarbil för mig. Har till och med kollat bagaget och jag uppskattar att det går in ca 6 st GeKås-påsar så den duger säkerligen till shopping också!

Nu är barnen i säng och jag ska gå och värma mina kalla fingrar på Martins rygg, vilket alltid är lika uppskattat


#052

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar