lördag 30 mars 2013

Släktträff

Oj oj, nu går ögonen nästan i kors på mig. Jag är så trött så att det svider i ögonen. Men nu är det äntligen dags att sova. Det har varit en lång dag med lite sömn, men det har samtidigt varit en trevlig dag. Vi har varit nere i Malmö på Släktträff på Martins sida släkten. Det bjöds på god mat och trevligt sällskap. Madelene hade kul och lekte med sina kusiner och Mikael vandrade från deras ena knät till det andra och charmade alla han hamnade hos.

Nu glömde jag ju tyvärr kameran hemma men som tur är så finns den ju kamera i mobilen också. Så helt utan bilder blev jag inte. Nu ska det bli skönt att få sova, blir en kort natt eftersom klockan ska ställas om inatt till sommartid. Detta ställer ju till det lite för mig eftersom jag ska upp i tid imorgon för att komma till jobbet. Har redan ställt om klockan i mobilen, hoppas nu bara det blir rätt så att jag kommer upp i tid. Men det ser vi imorgon :-)



#063

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar