måndag 18 mars 2013

Håll i hatten

Ja håll i hatten för fy sjutton vad det blåser ute. Det blåser full storm, det blåser så mycket att det flyger sand på vägarna. Kallt och jävligt är det också. Denna veckan har jag tre lediga dagar innan veckans jobb drar igång. Så nu tänkte jag passa på att få gjort lite nytta här hemma. Satte mig i morse och gjorde en lista med saker jag vill få gjort dessa dagarna. Så här långt har jag iaf fått bockat av lite på den. Tvättmaskinen har jobbat hårt idag och tvättat fyra maskiner tvätt. Lite annat små plock har också hunnits med. Har dessutom fått ringt ett par samtal och gått med i facket, vilket känns lite vuxet :)

Jakten på ny bil fortsätter och jag har ikväll varit och tittat på två stycken. Tyvärr var det nog inget att ha, de levde inte riktigt upp till förväntningarna. Men jag har kanske orimliga krav med tanke på prisklassen vi tittar på. Hur som helst så är det ju bra att vara igång och jag ska kika på några till imorgon.


#051

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar