onsdag 6 mars 2013

Utelek

Nu är vi hemma igen, barnen har varit på dagis idag och jag har haft huset för mig själv. Det kändes väldigt tomt och tyst att vara ensam hemma och bara ha hundarna som sällskap. Tänkte att nu ska jag få gjort hur mycket som helst under denna tiden. Hann inte med allt jag ville få gjort men jag fick plockat undan lite så jag kan städa ikväll, jag fick ringt runt lite, sökt lite jobb och varit nere i byn och skrivit in mig på arbetsförmedlingen. Så en hel del fick jag ju gjort ändå, men det var ju inte så mycket som faktiskt syntes.

När Madelene och jag var på Mikaels dagis för att hämta honom så kände vi hur härligt väder det faktiskt var ute. Solen värmde så skönt när strålarna träffade ansiktet. Utanför Mikaels dagis ha de en stor klätterställning med lite rutschkanor, så där stannade vi till en liten stund och lekte av oss lite innan vi åkte hem. Vi lekte och hade skoj i nästan en timme innan det var dags att åka hem. Men det var knappt jag fick med mig barnen hem :) Några mobilbilder blev det också på mina små raringar ute i det fina vädret ♥






#039

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar