torsdag 14 mars 2013

Shopping och jobb

Eftersom jag hade en ledig dag och Martin jobbade hemifrån så åkte jag och barnen en liten sväng till Väla/IKEA med min pappa och syster Beatrice. Skulle egentligen inte ha något på IKEA men Beatrice skulle titta på nya säng så då följde vi med. Tanken var att vi sedan skulle gå en runda inne på Väla och bara mysa lite innan vi tog en handling på City Gross innan vi sedan åkte hem till Martin igen. Men när vi går där inne på IKEA så ringer telefonen och det är jobb som ringer och frågar om jag kan jobba. Så dagens planer ändrades lite men det gör inget, barnen hade vid det här laget tröttnat på IKEA och det blev tydligt att deras förkylningar inte släppt helt. Så då kan jag lika gärna jobba. Men innan vi körde hemåt så åt vi middag på IKEA och jag köpte även en ny byrå till Mikaels rum. Jag har länge velat köpa en stor vit MALM-byrå till hans rum och idag så såg jag av en slump att de hade kampanj på just den jag ville ha, man fick 400 kr rabatt om man var Familymedlem och det är ju jag. Så jag kom inte hem helt tomhänt! Hoppas kunna få ihop den och upp på plats snart också bara för det behövs till alla hans kläder.



#047

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar