lördag 23 mars 2013

Sista natten

Har precis suttit ner i min ensamhet och ätit lite kvällsmat, slötittade på tvn under tiden men där är inget kul vid den är tiden en lördagskväll. Martin och barnen är på kalas i Landskrona, barnens kusin har fyllt år. Eftersom jag jag sovit och ska jobba inatt igen så stannade jag hemma och passade på att sova ut ordentligt. Det var faktiskt skönt att sova till halv sex idag också, det blev ju som en "riktig" natts sömn fast på dagen. Klockan halv åtta börjar sista natten denna gången och jag har gjort fyra nätter i sträck, jag trodde faktiskt jag skulle känna mig tröttare än vad jag gör men jag kanske ska vänta med att uttala mig tills jag sitter på jobbet och har halva natten kvar. Nackdelen med att sova så länge som jag har gjort är ju att det inte finns så mycket tid till annat, nu hinner ja bara precis förbereda mig och göra mig i ordning och sen åka iväg till jobbet. Skönt att åka till ett jobb jag trivs bra på! 


#056

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar