onsdag 13 mars 2013

Slut i rutan

Efter en jobbig start på veckan med sjukdomar hos både vuxna och barn så är jag totalt slut efter en lång arbetsdag. En arbetsdag som var innehållsrik och gick undan. Det var helt underbart att få komma hem till Martin och barnen och bara vara. Hade först tänkt att jag skulle göra massa måsten men det hade jag ingen ork till och jag orkade inte ens känna stress över att jag inte orkade göra någon nytta. Utan det var så skönt antal bara vara och njuta av familjen. Fixa och plocka kan jag göra imorgon när jag är ledig. Får nog bli att ta ett tag i tvätten också för det där sköter ju tyvärr inte sig själv.

Sen kan jag ju bara inte låta bli att nämna vädret idag. Galet är vad det är, igår var det fint och vi var ute och Madelene fick premiärcykla. Men imorse när vi vaknade hade det snöat och det har snöat till och från hela dagen. Nu får det väl ändå räcka, nu vill jag ha vår på riktigt!


#046

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar