lördag 16 mars 2013

ZzZz

Ja jösses vad det är sömnigt här hemma just nu, både jag och maken går och gäspar och förbereder oss just nu för att gå och lägga oss. Frågan är om vi ens orkar titta på något i sägnen eller om vi bara somnar direkt, så trötta är vi. Natten till idag har varit väldigt orolig och sömnen har nästan varit obefintlig. Våra stackars barn är fortfarande inte friska och Madelene och Mikael har vaknat om vartannat. Det har varit sjukstuga i över en vecka nu så nu tycker jag det kan räcka, är trött på sjukdomar nu och vill att mina barn ska vara friska.

Efter en orolig natt med lite sömn så hade jag tänkt att jag skulle passa på att tvätta lite och sortera undan den tvätten som blivit tvättad i veckan. Men när jag gick upp i ottan med Mikael (vid sextiden) så ringde min telefon och det var från jobb. Så det blev att jag ryckte in där några timmar också, goa pengar blir det och tvätten springer ju ingenstans. Var hemma igen vid tre tiden så vi hann med en liten handling på City Gross också och det var precis vad vi orkade med innan energin tog slut på oss alla. Blev pizza till kvällsmat och lite mys i soffan innan det äntligen blev läggdags. Hoppas verkligen barnen får sova bättre inatt och att de blir friska snart! Tycker så synd om mina små älsklingar ♥


#049

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar