söndag 3 mars 2013

Nya skor

Härligt vårväder har vi haft här hemma idag, tyvärr var det inte riktigt så härligt som det skulle kunna ha varit eftersom det blåste ganska rejält och var kyligt. Så istället för att gå ut i trädgården som vi hade tänkt göra så åkte vi på en liten shoppingrunda. Vi behövde ändå handla lite mat och passade på att gå en liten runda på Familia innan vi skulle göra matinhandlingen på City Gross. Jag tycker det är jättekul att köpa saker till barnen och det blir sällan att jag köper något till mig själv, men idag köpte jag bara saker till mig själv och det kändes ganska bra faktiskt. Visserligen gick jag och letade efter något att köpa till barnen också men idag blev de utan. Jag köpte mig två par nya skor och ett par nya jeans, skorna ser ut som på bilden och par nummer två är liknande fast svarta. Jeansen kunde jag inte låta bli eftersom de kostade 75 kr det var det priset på alla REA-byxorna. Och när man får byxor som kostat 399 kr för 75 kr så kallar i alla fall jag det för ett fynd! Och det är minsann kul att fynda. Det blev lunch på McDonalds innan vi gick in i mataffären, för vi vet väl alla att handla när man är hungrig är ingen bra idé. Det var evigheter sedan vi åt där och jag tog en kycklingwrap som faktiskt var ganska god. 

När vi kom hem sedan så var det något som hände, tröttheten slog till hos oss alla efter att vi ätit tacos till kvällsmat. Så efter maten var det ingen av oss som orkade göra annat än att mysa i soffan och stackars Mikael han var så trött att han somnade bara Martin klappade honom på kinden. Barnen sover nu sen en bra stund och nu ska vi fortsätta slappa här hemma och allt det där andra det skjuter vi på till en annan dag! 



#036

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar