fredag 22 mars 2013

Fredagsmys

Om bara ett par minuter så beger jag mig till jobbet för ytterligare en natts jobb. Så denna veckans fredagsmys med familjen uteblir helt. Men jag är så glad att jag har jobb så vi tar nog igen det på söndag med lite söndagsmys på söndag istället. Idag har jag sovit riktigt gott och jag sova längre än vad jag brukar göra. Gick inte upp förrän halv sex och jösses vad det var skönt att få sova ut ordentligt. Nackdelen var ju klart att jag inte fick så mycket tid med familjen innan jag nu ska bege mig till jobb. Detta är natt tre av fyra och jag tycker fortfarande det ska bli spännande att se hur jag fixar mina fyra nätter i sträck.

Dags att tuta iväg till jobbet nu och så får jag hoppas att alla där hemma i stugorna får en bra fredagskväll!


#055


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar