fredag 1 mars 2013

Trötter

Just nu känner jag mig riktigt trött och sliten, har två jobbade nätter avklarade och ska snart gå på tredje och sista natten. Men så trött jag är, som tur är så vet (hoppas) jag att det blir bättre när jag väl kommer till jobbet. Det var precis lika dant igår innan jag kom dit, jag var trött och kände mig hängig och sa till Martin att jag vill inte, jag orkar inte. Men så kom jag till jobbet och allt släppte, natten bara flög förbi och jag jobbade i ett team jag trivdes bra i. Tiden gick fort och jag hade riktigt kul, för visst får man väl ha kul på jobbet? Nu hoppas jag innerligt att denna sista natten ska bli lika bra och denna trötthet jag känner nu kommer försvinna så fort jag kliver in på jobbet.

Har blivit lite vilse i dagarna bara av att jobba nätter, men det är tydligen fredag idag så jag önskar er alla en trevlig fredag och ni får fredagsmysa lite för mig med!


#034

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar