lördag 6 april 2013

Barnloppis

Denna dagen är nu till ända och det är hög tid att försöka få sig ett par timmars sömn. Det har minsann varit en dag full med shopping. Igår skrev Martins mamma till mig på FB att det skull vara barnloppis här i krokarna idag och jag hakade på. Det var ju riktigt trevligt förra året och det gjordes många fynd, och det ville jag gärna göra igen. Klockan 9.50 stod jag i kön utanför folkets hus i Svalöv och väntade på att få komma in och fynda.

Många fynd blev det och barnens farmor köpte mycket kläder till barnen, jag själv fyndade en ny vagn till Mikael. Jag fyllde bagaget på bilen :-) det är kul med loppis för man kan göra många fynd och hitta mycket fint. När vi kände oss nöjda i Svalöv så åkte vi vidare till teckomatorp där de också hade barnloppis. Där blev det en snabbis eftersom de stängde klockan två, men lite hann vi plocka på oss.

Det var så kul, att se barnens glädje när de fick vara med och packa upp påsarna jag hade med mig hem. Framförallt Madelene var förtjust över allt nytt hon fått. Nu ska vi bara fixa en ny tvättmaskin så jag kan tvätta alla de nya kläderna, men det ska vi lösa imorgon.


#070

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar