måndag 29 april 2013

Förvirrad

Ja detta har varit en förvirrad dag, jag gick av nattpasset imorse och var hemma strax efter åtta. Iväg och lämna barnen på dagis och sedan hem och sova. Och åh så skönt det var att lägga sig, den sista timmen på jobbet var jag riktigt trött och kunde riktigt höra kudden skrika efter mig. Eftersom jag nu inte ska jobba inatt så sov jag mindre än jag brukar och hade ställt alarmet på halv två. Och det var riktigt segt att ta mig upp när klockan ringde, men upp kom jag och iväg och hämta hem mina guldklimpar. Kände direkt att jag måste hitta på något annars kommer jag bara bli tröttare och mer irriterad. Så direkt vi kom hem så ringde jag hem till pappa och frågade om de hade lust att följa med till Väla eller Familia. Så vi fick sällskap en stund på Familia och fick ätit lite glass och fick även shoppat lite. När vi var klara på Familia så körde vi till Helsingborg och hämtade Martin så han kom hem lite tidigare.

Men jag har av någon anledning haft en känsla av att det varit fredag hela dagen, att det är helg nu när jag är ledig. Blir lite förvirrad av att jobba natt kanske :) För det har ju varit måndag hela dagen! '


#093

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar