söndag 21 april 2013

Lägenhetskoll

Idag har varit en sån där mysesöndag där vi bara gått och pillat lite här och lite där. Vi var ute en lång stund i trädgården också. Vi hoppade studsmatta men jag fick gå av när jag tyckte det var för kul att hoppa för då tyckte minsann vår lilla fröken att hon fick hoppa för lite så då var det bäst att slänga av mamma. Det är ju löjligt kul att hoppa studsmatta så jag förstår henne att hon vill vara själv på den :)

På eftermiddagen sen så åkte vi in till Helsingborg för att umgås med Beatrice och Pontus. Jag har varit inne som hastigast tidigare och kollat på deras nya lägenhet men idag har vi varit där hela familjen, det var första gången för Martin och barnen. Det är en jättefin tvåa de har, helt nyrenoverad och fräsch, köket är riktigt stort och bra så det är jag nog allt lite avis på. Det blev både kladdkakefika och kvällsmat innan vi åkte hemåt igen.
Min fina syster Beatrice och hennes sambo Pontus


#085

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar