torsdag 25 april 2013

Trötter

Är nästan precis hemkommen från jobbet och detta var dessutom veckans första arbetspass och eftersom jag inte har varit inne och arbetat sedan förra torsdagen så var det mycket som hade förändrats. Ibland händer det mycket på en vecka men det satte jag mig snabbt in i igen så det var inga problem. Men nu är jag helt slut efter att ha arbetat 8-20 speciellt med tanke på att det känns som att det var längesedan jag jobbade annat än natt. Av någon anledning så har det blivit mest nattpass nu den senaste tiden, men det är helt ok för det passar mig ganska bra faktiskt. Jag har sökt en av de fasta tjänsterna som varit ute på jobbet och har idag varit uppe på "intervju" och pratat med en av cheferna. Jag hoppas jättemycket på detta och önskar verkligen att jag kunde ha lite tur nu och lyckas få en av de fasta tjänsterna. Det hade betytt så oerhört mycket och varit så skönt att ha ett fast arbete på en arbetsplats jag trivs på. Så nu lever jag på hoppet och det är inte över förrän de bestämt vem som får tjänsterna. Bara att ha kommit på intervju och fått beröm av chefen känns oerhört kul.


#089

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar