torsdag 4 april 2013

Gnäll

Ja roligare kan man ju ha än att känna att man inte hinner med och att tiden inte räcker till till det man vill. Precis så känner jag just nu och har känt hela veckan. Jag känner att jag ligger back på precis allt och jag hinner aldrig bli klar med något och än mindre göra något jag verkligen tycker är kul. Den ena sysslan avlöser den andra och så är det väl att vara vuxen antar jag men när tvättberget aldrig försvinner trots att jag tvättar nästan varje dag. Har mycket tvätt som ligger och väntar på sortering och efter hand som jag försöker få undan i tvättstugan så växer ju sorteringsberget fortare än jag har tid att sortera det. Det känns som här är röra över allt och jag har aldrig tid till att få det ordentligt gjort någon gång utan det skrapas bara på ytan hela tiden.

Jag önskar att jag kunde få hinna ikapp snart så jag kan njuta lite mer av min lediga tid, just nu känns det ju som att jag aldrig är ledig. Och skulle jag mot förmodan göra något som är kul så kan jag inte koppla av fullt ut för jag vet att där är annat som jag borde göra istället. Ja just nu så känns det ganska svart men det ska väl lösa sig det också. Jaja det blev ett gnällinlägg detta precis som rubriken varnade om men nu har jag fått kräka ur mig lite....blö! Jag vill ju bara bli KLAR!


#068

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar