söndag 28 april 2013

Lekträff

Där är en pojke som Madelene leker mycket med på dagis och som hon pratar mycket om här hemma. Tydligen pratar denna pojken lika mycket om Madelene hemma så hans mamma lämnade sitt telefonnummer till mig via dagispersonalen. Så idag har vi varit hemma hos dem och lekt. Han blev så glad när han såg att Madelene kom och han sprang mot henne med öppna armar och de möttes i en springekram, det var helt underbart att se och bara det gjorde att det var värt att sova ett par timmar mindre inför nattens arbetspass. De var så söta när de sprang och lekte och vem vet vad detta kan bli i framtiden :)

När vi kom hem sedan så ställde jag mig faktiskt och bakade en kanelkaka att ha med mig till jobbet inatt, det ingår liksom som timmis att bjuda den ordinarie personalen på fika :) Hoppas nu bara inte den blev misslyckad för det är ju klart pinsamt. Nu är det lite mys med familjen som gäller innan barnen ska gå och lägga sig och jag ska iväg och jobba.



#092

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar