onsdag 10 april 2013

Mitt i veckan

Ja nu är det mitt i veckan igen, lillelördag! Jag gick upp i ottan idag kändes det som. Det var längesedan jag behövde ställa klockan för att gå upp tidigt till jobbet. Men idag har jag jobbat ett dagpass (7.15-16.30) så då var det tidig väckning som gällde. Eftersom barnen varit lite krassliga så fick Martin vara hemma med barnen. Jag är så trött på alla dessa sjukor som bara cirkulerar här hemma, varför ska det vara så segt att bli av med det. Stackars Mikael har haft så många olika omgångar så han har ju knappt varit på dagis sedan han skolades in.

Men nu sover barnen och jag är helt slut jag med och redo för sängen jag också, det är bara lite småfix som måste hinnas med innan jag kan gå och lägga mig. Och trots att det idag är onsdag så har det hela dagen känts som en måndag för mig eftersom detta var min första arbetsdag denna veckan!


#074

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar