fredag 12 april 2013

Musik

Det är lite lustigt hur musik kan få fram så mycket känslor och tankar hos oss. Denna låten till exempel hörde jag första gången på Spotify. Jag själv använder typ aldrig tjänsten men så hade en kompis till mig glömt logga ut från sitt konto på min dator och jag hittade denna låten i hans spellista och jag älskade den direkt. Jag kan bara inte sätta fingret på vad det är som gör att jag tycker den är så bra, men av någon anledning så känns den speciell för mig. Den påverkar mig lite olika beroende på hur jag känner mig just den dagen. För det mesta blir jag bara glad av att höra den, nästan lite lyckokänsla infinner sig i min kropp. Men så finns det även dagar då jag kan känna mig lite nedstämd av den, nästan lite ledsen. Men oavsett vad den trollar fram för känslor hos mig så är det fortfarande en av de låtar som jag tycker bäst om! En riktigt bra låt helt enkelt!




#076

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar