söndag 11 oktober 2009

Aj, aj, aj

Fy fan vad jag har ont idag då, straffet för att jag var i Malmö igår. Hade det inte varit för denna foglossning så hade det bara varit njutbart att vara gravid. Känner mig som en gammal kärring när jag ska resa mig upp från sängen eller soffan, och till råga på allt så ska man springa på toa stup i kvarten. Älskar verkligen att vara gravid men det ska bli skönt att ha sin kropp lite mer för sig själv igen och kunna njuta av det lilla knytet live istället.

Eftersom jag har haft så ont idag så har det inte blivit mycket gjort, men fick dammsugat i alla fall så det är ju alltid något. Vi har precis ätit middag, köttfärslimpa gjorde jag och det blev hur gott som helst. Nu blir det snart kvällsrunda med hundarna sen marsch i säng och kolla på film. Ska ge mig på Malmö imorgon igen, imorogn åker jag och Beatrice ner och gör Malmö osäkert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar