tisdag 20 oktober 2009

Äntligen ny design!

Ja nu så äntligen har jag kommit så långt med hemsidan att jag har lagt ut den! Så nu är den gamla bruna hemsidan bara ett minne blott. Och denna gången har jag gjort om och gjort rätt (hoppas jag iaf). Jag har gjort den helt från grunden och det har tagit längre tid än vad jag trodde, Martin har varit till stor hjälp framför allt när det gäller galleriet som jag använder mig av. Man kunde få det att se ut som man vill och passa in på sin sida därför jag valde det, men det var svårare än jag trodde att få det som det är nu.

I samma veva som jag gjorde ny design till hemsidan så gjorde jag också en ny till bloggen som liksom ska matcha! Jag hoppas verkligen att jag kommer tycka det blir roligare att hålla på med hemsidan igen nu när det är lite lättare att göra ändringar och inte är lika rörigt längre. Tanken är att det ska vara täta uppdateringar eller iaf så täta det går med en nyfödd här hemma. Kika gärna in och kolla på den nya sidan och säg vad ni tycker. Bildsidorna är inte klara än så det går inte att titta på några bilder för tillfället men ha tålamod för de kommer inom kort. Det är bara det att det tar lååång tid att ändra om med bilderna så det blir så där perfekt som jag vill ha det!

http://martinochmartina.se

Vad tycker ni om den nya bloggdesignen då?

1 kommentar:

  1. Riktigt kul att det äntligen är LIVE. Ser verkligen bra ut. Kul att blogg o hemsida matchar så bra också!

    SvaraRadera