lördag 10 oktober 2009

Malmö

Sitter på Martins jobb nu och bloggar och väntar på att han ska bli klar så vi kan gå en sväng på triangeln innan vi ska åka hem. Hade egentligen inte tänkt åka ner men bestämde mig för att överraska honom, men det förstörde han för han ringde när jag precis var på väg till bussen. Shit va fort jag fick gå för att hinna med den, tog bara 9 minuter men det var på håret jag hann. När jag såg bussen komma så ställde jag mig framför den och flaxade med armarna och hade turen att det var en snäll chaufför. Men jag lär ju inte kunna gå imorgon. Fan va tråkigt det är att åka buss o tåg, men det var ju gratis nu så billigare kan det inte bli.

Martin har hållt på med kabeldragning sen kl 8 i morse så nu är han snart klar så vi kan gå en liten runda i stan. Jag har bara varit här nere en timme men skönt att komma ut lite, satt ändå bara hemma och segade och hade inte fått gjort någon nytta ändå. Det är liksom trist när Martin inte e hemma, blir roligare att städa när man har sällskap tycker jag. Blir väl lite lördagsmys ikväll sen när vi kommer hem så får jag göra nytta imorgon istället.

1 kommentar: