torsdag 22 oktober 2009

Bilder från kalaset

Var ju på födelsedagskalas i Strövelstorp igår, firade systern Marlene som fyllde 22 år. Hade kameran med mig och tog lite bilder men glömde presenterna, så jäkla typiskt mig men de får hon ha nästa helg istället när vi ska fira henne med mormor o morfar o kusinerna. Det blev pizza till middag och tårta till efterrätt. Jag är ju inget big fan av prinsesstårta men en liten bit var jag ändå tvungen att smaka :) Träffade farmor och farfar också igår o det var ett tag sedan, kul att se dem också! Lite bilder från gårdagen!

Födelsedagsbarnet Marlene fick en bok som Pernilla gjort själv i skolan

Prinsesstårtan som farmor och farfar hade köpt

Lille söte Leo lånade min plats en stund (Marlenes hund)

Farmor och farfar, farmor sitter och ser lite lur ut tycker jag :)

Tannalösa Pernilla :) Sötnos!

Egobild på mig och pappa

Egobild på mig och min farmor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar