tisdag 6 oktober 2009

Ännu mer datapyssel

Jag har slitit hela dagen framför datorn med att fixa med Dreamweaver, sitter och försöker göra en ny design till min hemsida. Ska försöka göra den lättare att uppdatera och lättade att ändra efter tycke och smak utan att behöva göra om ALLT varenda gång. Har den nya designen nästan helt klar för mig men när jag ska börja lägga in texten blir det inte bra, det ser tråkigt ut och ser ut som ett "vanligt" tråkigt dokument nästan. Är inte så där wow nöjd som jag vill vara.

Tur det är kul att hålla på bara men det tar tid och tiden bara flyger när man sitter här och läser i koder och googlar sig fram. Så nu ska jag se om jag kan få hjärnan att gå ner i varv lite så jag kan sova gott inatt. Gjorde misstaget igår att hålla på för länge så när jag gick o la mig hade jag bara layout på huvudet och bara låg och tänkte på hur jag skulle kunna göra och hjärnan gick på högvarv. Ska ut med hundarna nu och sen blir det en kopp te och film i sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar