lördag 10 oktober 2009

Fredagsfika

Igår sov jag länge, hade dock tänkt gå upp tidigt men det var så mysigt att ligga kvar i sängen med alla fyra hundarna (passade Moa & Sol) och jag var trött så det var skönt att få sova en liten stund extra. Men hade ju bestämt träff med Jannike på Väla klockan 10.30 men det hann jag inte, bestämde ny tid till kl 11 men det blev stressigt det också. Kvart över elva var jag äntligen framme på Väla.

Vi fikade på Bergs och jösses vad det kostar att bara ta en fika, köpte en cola och en chokladruta och det gick på 60 spänn, det är ju vad en hel måltid kostar. Visst va det gott men ändå, ett jävla pris. Vi satt och snackade om allt och inget och tiden bara flög iväg, det va mysigt. Jannike är en gammal barndomskompis som också är gravid nu, så det är kul att ha någon att snacka med som går igenom samma sak. Passade på att byta batteri på Martins klocka också när jag ändå var på Väla och hämtade ut örondropparna som Budda ska ha nu i en vecka eftersom han fått infektion i ena örat stackaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar