söndag 4 oktober 2009

Trött men nöjd!

Ja nu är jag helt slut och trött i kroppen men jag är nöjd för jag har ändå fått gjort nästan allt som jag hade tänkt att jag skulle hinna med idag. Lite trist bara att det tog så mycket längre tid än jag hade väntat mig så det har inte funnits så mycket tid till nöjen idag. Men ska sitta och leka med datorn nu en stund för det tycker jag att jag har förtjänat efter att ha städat (storstädat) hela huset och bäddat rent i sängen.

Har köpt lite nya mattor nu i veckan och de kan man ju inte lägga ut på ett skitigt golv men nu när här är rent och fint igen så har mattorna fått komma på plats. Tänk vad en matta kan göra skillnad i ett rum. Kommer bilder på våra nya mattor här, undrar bara hur länge de kommer vara så fina som de är just nu!

Nya hallmattan helt utan hund

Hallmattan med hundar på, de ska ju vara med
överallt när man har kameran framme


Den fina mattan till barnrummet som Martin hittade igår

Klart de måste provligga denna också, vet inte
vad de gillar motivet men mjuk va den att ligga på iaf.

2 kommentarer:

  1. åhh vad jag ÄLSKADE mattan till barnrummet!! Så fin den är! Jag vet hur det är med hundar haha...som ska vara med över allt! Min Pajas råkar dessutom ha någon sorts förkärlek till mattor och ska alltid gnida in hela nosen i dem haha...

    Vad duktig du e! Städa på en söndag! Jag städade igår..kanske inte mycket bättre..men så tråkigt att behöva städa på helgerna..ett ont måste e de i allafall..

    hoppas att allt e bra! KRAM

    SvaraRadera
  2. Dina vovvar kan ju bli fotomodeller haha

    SvaraRadera