torsdag 22 oktober 2009

Vecka 38

Ja jösses då vad tiden går, idag har jag 37 fulla veckor avklarade och är alltså gravid i vecka 38 (37+0). Fast jag har haft tid på mig så tycker jag fortfarande det är lite rörigt hur man räknar, men hur som helst så är det inte långt kvar nu. Undrar så vad det är för ngt i magen, själv är jag ganska säker på att det är en liten pojke och enligt skrocktestet vi gjorde för en vecka sedan så är det en pojke. Michelles mamma tror också att det är en pojke, det sa hon igår när hon såg mig för det var något med mitt ansikte som gjorde att hon var säker på att det va en pojke i magen. Undrar vad ni andra tror, har gjort en omröstning här på bloggen mest på skoj!

Min farfar verkar också tro att det är en liten gosse och han tror dessutom att han kommer titta ut redan den
28 oktober. Tror inte han får rätt men man vet ju aldrig. Var hos BM tidigare idag på kontroll och hon skrev en sammanfattning och i den skrev hon att jag är redo att föda för nu är det färdigbakat, ska bara jäsa det sista :) Kändes konstigt när hon sa så att jag är redo att föda...tänk att det är så nära men ändå känns så långt borta. Hur som helst så tycker Martin det är dags att packa väskan (blev förvånad att det var han som tog upp det) så det ska jag nog pyssla lite med idag. Har också de sista kläderna i tvättmaskinen så de blir rena o goa.

Bjuder på lite magbilder som Beatrice tog på mig igår, men jösses va stor jag ser ut, känner mig verkligen inte så stor :)
Jag o goa magen (36+6)

Vilken fin kula va?! Men det e MIN kalaskula :)

3 kommentarer:

  1. Jätte fina gravidamagen=)

    SvaraRadera
  2. Bilderna blev ju jätte fina på dig och magen. Längtar tills bebisen kommer ut.haha :)

    SvaraRadera
  3. Men hallå! Vaddå pojke!? Det ska bli en TÖS och hon ska heta MALIN! ;D

    SvaraRadera