onsdag 21 oktober 2009

Födelsedag...men inte min!

Ja idag har jag varit lite duktig och tvättat en maskin tvätt och hängt upp den, mycket mer har jag inte hunnit med än så länge för jag fastnade vid datorn. Det är lätt hänt att det springer iväg ett par timmar när man är uppe i något. Håller för fullt på med att döpa om och grejja med bilderna så att de kan komma upp på hemsidan så fort som möjligt. Blir ju lite roligare när man kan kika på bilderna i galleriet!

Idag så fyller min lillasyster Marlene 22 år! Stort GRATTIS till henne! Ska slå in presenterna nu och göra mig lite fin sen ska jag bege mig till Strövelstorp för att fira henne! Det är faktiskt lite kul att få piffa till sig lite, sätta på lite smink och klä sig i lite finare kläder. Eftersom jag nu är ganska stor så är det inte mycket annat än joggingbyxor och stora t-shirts som passar så det blir att jag är ganska slaffsigt klädd när jag bara e hemma. Men nu ska jag bli fin! Kommer säkert lite bilder ikväll eller imorgon!

3 kommentarer:

  1. Vet hur d e med det där att vara slaffsigt klädd... Därför jag vill till ullared o shoppa lite, jag har ju ett tag till som jag ska va tjockis hehe.... Hoppas ni firar henne ordentligt. Kramen

    SvaraRadera