fredag 16 oktober 2009

Fotobok

Har länge velat testa på att göra en fotobok istället för att på traditionellt sätt framkalla bilder och sätta i album. Visserligen är det kanske lite dyrare med fotobok kanske men tror det kan vara bra mycket roligare, det verkar dessutom som att det går att få den att se ut nästan hur man vill med olika färger och texter osv, helt personlig helt enkelt. Det är nog en uppskattad present att ge bort också skulle jag tro. Jag hade tänkt testa att göra min första fotobok på www.fujidirekt.se/fotobok Har bara inte bestämt mig för vad jag ska fylla den med, bilder på oss, bilder på hundarna, bröllopsbilder eller kanske en härlig blandning. Och vem vet det kanske blir en present av det i slutändan!

1 kommentar:

  1. Hej!!
    En jobbekompis till mig har gjort många fotoböcker!! Och dem har blivit superfina!!! Flera utav dem har hon gett bort i julklapp och födelsepresent!

    JAG UTMANAR DIG PÅ MIN SIDA... När du har svarat får du skriva!!

    Kramen

    SvaraRadera