torsdag 1 oktober 2009

Bilbesiktning

Jippie, bilen gick igenom. Blankt papper med bara två saker som var bra att tänka på. Tänka sig, det är tredje gången på rad som en av våra bilar går igenom! Blev så glad att den gick igenom att jag firade med en liten glass på McDonalds innan jag körde hem. Hade den inte gått igenom hade jag ju fått körförbud och det var dessutom sista dagen i perioden igår, så ibland ska man ha tur.

Innan besiktningen så passade jag på att shoppa lite på IKEA, var ett par saker som jag ville ha och idag hade jag presentkortet med mig, tänka sig, så det jag handlade kostade "bara" 6 kr :) ganska överkomligt faktiskt. Nu sitter jag hemma och det är rått, har satt på lite värme och blir att tända lite ljus sen också (värmer det med). Tvättar en maskin tvätt annars går jag och småplockar och väntar på att min älskade Martin ska komma hem från jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar